piątek, 7 czerwca 2013

Sernik z polewą czekoladową.

Wiem, wiem trochę mnie nie było, a to z powodu choroby, a to z powodu wyjazdu. W końcu się zebrałam i jestem z nowymi pomysłami i przepisami. 
Oto już dziś przepis na przyszny, szybki serniczek, który zrobiłam z tego co było w lodówce. Taka mieszanka ale wyszedł naprawdę pyszny serniczek. 



Składniki :

- 500 g twarogu 3-krotnie mielonego 
- 250 g serka quark
- 250 g serka mascarpone
- 1 szklanka cukru
- 3 łyżki mąki ziemniaczanej
- 4 duże jaja
- 125 g śmietany kremówki
- 50 g białej czekolady kuweture (można dodać więcej, ja nie miałam, wtedy mniej cukru)
- aromt pomarczowy

Składniki na polewę :

- 200 g czekolady mlecznej kuweture
- lub jak kto woli ulubiona galaretkę

Przyrządzenie :

Sery wyłożyć do miski, dodać cukier i mąkę i miksować na gładka masę. Następnie dodawać stopniowo po jednym jajku, miksując cały czas. Na koniec dodać roztopioną czekoladę i śmietanę, miksować do połączenia się składników. Gotową masę równomiernie wyłożyć do wyłożonej papierem do pieczenia blaszki. Wstawić do nagrzanego piekarnika do temperatury 175°C i piec przez pierwsze 15 minut, po czym zmniejszyć temperaturę do 120°C i piec przez kolejne 1,5 godzin. Upieczony wyjąć z piekarnika i ostudzić. Na ostudzone ciasto wylać roztopioną czekoladę. Schłodzić.

Smcznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz