środa, 13 marca 2013

Zioła w doniczkach cd.

Dziś mija miesiąc odkąd założyłam swoją malutką hodowlę.
Oto moje sukcesy jak i niestety porażki :)

Hodowla pomidorów


Pomidory do rozdania, ponieważ za dużo ich jest i po rozsadzeniu nie pomieszczą mi się na balkonie. Nie miałam pojęcia, że tak dużo ich wyrośnie użyłam tylko 2 paczuszek, a pomidory sadzę po raz pierwszy, na przyszłość będę już wiedziała.


Hodowla ziół (sukces)


Zioła (porażka, nic nie wykiełkowało, dlaczego nie wiem, ale będę podlewać dalej może coś jeszcze wyjdzie )




















3 komentarze:

  1. Gratuluję sukcesów:) Porażkami się nie przejmuj, są wpisane w życie ogrodnika:) Trzymam kciuki za pyszne pomidory:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A super ja zasialam szczypiorek to juz wykielkowal na i bazylie i miete ale to dopiero z tydzien temu wiec jeszcze bede musiala poczekac moze sie uda.Zycze powodzenia w hodowli.

    OdpowiedzUsuń
  3. Iwona, ja tez już zakupiłam zioła, specjalne doniczki i ruszam lada dzień.
    Pomidorów zazdroszczę sama chyba posadzę takie ozdobne do doniczek.

    OdpowiedzUsuń